BETALING:
Hvilke betalingsmetoder har dere?
- Klarna
Hvorfor godkjennes ikke kjøpet eller jeg av Klarna?
- Det kan være flere grunner til dette. Vi vet desverre ikke grunnen til dette. For å finne ut av dette må du kontakte Klarna direkte angående din konto.
Har du mistet din faktura?
- Vi har ikke tilgang til Klarna sine fakturaer. Du må derfor kontakte Klarna direkte for å få tilsendt ny faktura.
BESTILLING:
Kan man kombinere to ulike bestillinger?
- Det er desverre ikke mulig. De blir behandlet som to seperate bestillinger.
Hvordan bruker jeg en rabattkode i nettbutikken?
- Du skal skrive rabattkoden inn i rabattkodefeltet i kassen. Det er ikke mulig å kombinere rabattkoder med andre rabatter.
Jeg har glemt å legge til min rabattkode i kassen. Hva gjør jeg?
- Ta kontakt med kundeservice. Så vil en kunebehandler hjelpe deg.
- Tlf: 47 24 03 28 eller på post@smartstall.no
Kan jeg velge en annen leveringsdresse?
- Ja, det er mulig å ha en annen leveringsadresse. Bare legg ønsket leveringsadresse i kassen. Klarna Faktura er imidlertid et unntak, og med Klarna kan vi bare levere til samme adresse som fakturaadressen. Dette på grunn av sikkerhet og fare for svindel.
Kan jeg gjøre endringer til min bestilling?
- Ta kontakt med kundeservice for å høre om dette er mulig.
- Tlf: 47 24 03 28 eller på post@smartstall.no
Lurer du på hvilken størrelse du trenger?
- De fleste produkter har en størrelsesguide. Om du har spørsmål angående dette, så gjerne ta kontakt med kundeservice.
- Tlf: 47 24 03 28 eller på post@smartstall.no
LEVERING:
Hva er leveringstiden?
- Normal leveringstid er 2-5 virkedager for produkter vi har på lager. (Posten)
- Normal leveringstid er 4-10 virkedager for produkter vi har på lager. (Postnord)
- Produkter med brodering tar vanligvis 5-7 dager ekstra.
- Produkter på fjernlager eller bestillingsvarer har lenger leveringstid. Leveringstiden blir vist på produktsiden og i handlekurven/ordrebekreftelsen.
Hvordan sporer jeg min ordre?
- Du skal ha mottatt en e-post med sporingskode. Vi sender alle våre pakker mer sporing.
- Har du mistet sporingskoden så kan du kontakte vår kundeservice.
RETUR:
Informasjon om returer via netthandel:
- Kunden står ansvarlig for fraktkostnaden ved retur av vare(r).
- Kunde blir også fakturert for fraktkostnaden fra oss til kunde på bestillingen, ved retur/angrerett av vare! Dette gjelder også valget "gratis frakt" for ordre over kr. 1500,-). Gebyret er på kr. 129,-.
Returtid:
- Den tiden som trengs for å håndtere en retur er vanligvis en uke lageret mottar det returnerte produktet. Vi forbeholder oss retten til forsinkelser i rushtiden.
Hvordan returnerer jeg et produkt eller min bestilling?
- Fyll ut returskjemaet du fikk med i pakken og følg den instrukser. Hvis du ikke har et returskjema så kan kontakte vår kundeserice og få tilsendt ny på e-post.
Du har 14 dager på å returnere din bestilling til oss fra dagen du mottok varen.
1. Fyll inn skjemaet. Send skjemaet med i pakken.
2. Skriv inn produktene du ønsker å returnere og antall.
3. Ikke bryt forseglingen på produktet, og behold varemerkene på produktet.
4. Vi tar kun imot ubrukte, rene og feilfrie produkter.
Merk! Kundespesifikke produkter har ingen returrett (broderte produkter, spesialbestillinger, saler, kraftfôr o.l).
5. Pakk produktene godt inn! Ingen etiketter klistres direkte på produkteskene (som for eks skoesker o.l).
6. Du som kunde er ansvarlig for returkostnadene tilbake til vårt lokale returstasjon i Norge.
7. Send pakken tilbake til oss på adressen: Smart Stall DA, Holmengata 6, 1394 Nesbru, Norge.
8. Send oss sporingsnummer og returskjema på e-post; post@smartstall.no
9. Har du noen spørsmål, vennligst kontakt vår kundeservice på post@smartstall.no
Hvordan får jeg refundert penger?
- Vi bruker Klarna Checkout som betalingsleverandør i vår nettbutikk. Når din retur er ankommet, akseptert og håndtert, vil du få pengene overført via Klarna til din konto. Hvis du har brukt bankoverføring vil Klarna spørre deg om bankinformasjon for å få tilbakebetalt pengene. Hvis du bruker Klarna faktura vil produktene bli kreditert fra fakturaen. Blir hele bestillingen returnert vil fakturaen slettes fra Klarna.
Jeg bestilte på www.smartstall.no. Kan jeg returnere produktene i deres fysiske butikk?
- Ja, det er mulig.
Jeg har fått min bestilling, men noe i pakken har gått i stykker. Hvordan går jeg frem?
- Ta kontakt med vår kundeservice på e-post: post@smartstall.no.
- Send informasjon om hva som er problemet og bilder av problemet. Gjerne bilder av emballasjen også.
ANDRE SPØRSMÅL:
Er utvalget av produkter annerledes i nettbutikken enn i vår fysiske butikk?
- Våres nettbutikk har et større utvalg av visse merker enn vår fysiske butikk. Hvis du ønsker å finne ut om et produkt er tilgjengelig i din lokale butikk, vennligst kontakt butikken på tlf: 47 24 03 28.
Hvor finner du vår fysiske butikk Smart Stall?
- Holmengata 6, 1394 Nesbru (Gamle Holmen Senter). Underetasjen.
- Butikken har egen inngang, med parkeringsplasser rett på utsiden av butikken.
Hva er deres åpningstider for kundeservice?
- Mandag: 10 – 16
- Tirsdag: 10 – 16
- Onsdag: 10 – 16
- Torsdag: 10 – 16
- Fredag: 10– 16
- Lørdag: 10 – 16
- Søndag: STENGT!